SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji spletne strani www.natasazorc.eternia.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in mednarodnimi kodeksi za poslovanje.

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja na spletni strani ter se z njimi strinja.

Kupca zavezujejo splo┼íni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naro─Źila). Uporabnik je ob oddaji naro─Źila vsaki─Ź posebej opozorjen na splo┼íne pogoje poslovanja in z oddajo naro─Źila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splo┼íni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih prodajalca.

Podatki o podjetju

Aksjom d.o.o., Jamova 48, 1000 Ljubljana

DŠ: 75741954

Nismo zavezanec za DDV

TRR: SI56 6100 0002 6260 187

Email: natasa@eternia.si

Politika zasebnostipravilnik o zasebnosti

Osebni podatki, ki jih zbiramo so varovani v skladu z GDPR. Osebne podatke zbiramo in uporabljamo za potrebe izpolnitve va┼íega naro─Źila in nakupa (izvajanje transakcije, izstavitev ra─Źuna, dostava izdelka, vse v zvezi z naro─Źilom, ostala komunikacija povezana z naro─Źilom in nakupom).

Uporabljamo jih za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, od katerega se lahko kadar koli odjavite (sledite navodilom za odjavo v spodnjem delu poslanega emaila).

Opredelitev pojmov

  1. Ponudnik, upravitelj in lastnik spletne trgovine je podjetje Aksjom d.o.o.
  2. Uporabnik je podjetje ali fizi─Źna oseba, ki uporablja na┼í sistem, torej kupec v spletni trgovini.
  3. Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. Identiteto podjetja (ime in sede┼ż podjetja, identifikacijsko ┼ítevilko podjetja),
  2. Kontaktne naslove, ki omogo─Źajo hitro in u─Źinkovito komunikacijo (e-po┼íta, telefon),
  3. Bistvene zna─Źilnosti blaga,
  4. Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumnem roku),
  5. Pogoje dostave izdelka (na─Źin, kraj in rok dostave),
  6. Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno dolo─Źene, razvidno mora biti ali ┼że vsebujejo davke in stro┼íke prevoza,
  7. Na─Źin pla─Źila in dostave,
  8. ─îasovno veljavnost ponudbe,
  9. Na─Źin in stro┼íki vra─Źila izdelka,
  10. Pojasnjen mora biti postopek ob prito┼żbi, vklju─Źno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali slu┼żbi za stike s kupci.

Avtorske pravice

Vsa vsebina na strani in podstraneh Spletne trgovine natasazorc.eternia je avtorsko za┼í─Źitena. Prepovedano je vsako dejanje, ki kakorkoli posega v avtorske pravice avtorjev strani. Logo, ime strani in trgovine, besedila, slike in druge vsebine so last podjetja Aksjom d. o. o. . Slikovno gradivo je ravno tako avtorsko za┼í─Źiteno in je last podjetja Aksjom d. o. o.. Prepovedana je uporaba vsebine in slik v javne in komercialne namene, brez predhodnega pisnega dovoljenja s strani lastnika podjetja Aksjom d. o. o.

SPLOŠNE DOLOČBE

  1. Veljavnost splošnih pogojev

Dolo─Źbe splo┼ínih pogojev veljajo za vse storitve elektronskega poslovanja in dopolnjujejo dolo─Źbe veljavne zakonodaje, ki urejajo podro─Źje varstva potro┼ínikov, podro─Źje varstva osebnih podatkov ter drugih podro─Źij, ki se nana┼íajo na elektronsko poslovanje dru┼żbe.

V kolikor bi zaradi spremembe veljavnih predpisov, ki urejajo ta podro─Źja, posamezna dolo─Źba teh splo┼ínih pogojev postala neveljavna, to ne vpliva na veljavnost preostalih dolo─Źb in s tem teh splo┼ínih pogojev.

Ponudnik spletne trgovine ima pravico do ob─Źasnega dopolnjevanja in spreminjanja teh splo┼ínih pogojev. Vsaka sprememba postane veljavna od trenutka, ko je objavljena na spletni strani ponudnika. ┼áteje se, da se uporabnik strinja s spremembami in dopolnitvami, v kolikor po objavi sprememb nadaljuje z uporabo elektronskih storitev.

  1. Odgovornost za delovanje in vsebino spletne trgovine

Ponudnik bo pri urejanju spletnega mesta sku┼íal zagotavljati a┼żurnost in to─Źnost podatkov vsebovanih na teh straneh (identiteta podjetja, kontaktni naslovi, bistvene zna─Źilnosti blaga, cena in dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvr┼íitve naro─Źila, na─Źin pla─Źila in dostave, veljavnost ponudbe, reklamacijski postopek).

Ponudnik se pri urejanju spletnega mesta po najbolj┼íih mo─Źeh trudi, da so vse storitve na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vendar ne jam─Źi da bodo elektronske storitve delovale brez prekinitev, brez problemov, brez pomot ali napak, prav tako tudi ne jam─Źi za uspe┼ínost uporabe teh storitev.

Ponudnik pri objavi prodajnih izdelkov ponuja tudi fotografije, ki so simboli─Źne narave in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik si pridr┼żuje pravico, da kadarkoli iz tehnolo┼íkih, pravnih ali poslovnih razlogov spremeni vsebino svojih spletnih strani ali spremeni posamezne parametre storitev ali storitve ukine brez predhodnega opozorila.

V zakonsko dovoljenem obsegu je izklju─Źena vsaka odgovornost podjetja Aksjom d.o.o. upravitelja ali katerekoli druge pravne ali fizi─Źne osebe (v nadaljevanju druge osebe), ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletnega mesta www.natasazorc.eternia.si.

Podjetje Aksjom d.o.o. ali druge osebe v nobenem primeru niso odgovorne za izgubo ali okrnjeno dostopnost podatkov ali kakr┼ínokoli drugo slu─Źajno, posredno, posebno ali posledi─Źno ┼íkodo, ki bi izvirala iz uporabe oziroma nezmo┼żnosti uporabe storitev, vklju─Źno in brez omejitev glede izgubljenega prihodka ali pri─Źakovanega dobi─Źka, izgube dobrega imena, izgube poslov, izgube podatkov, tehni─Źne napake ali napa─Źnega delovanja oziroma drugih ┼íkodnih dogodkov.

Za morebitne napake na tem spletnem mestu (cene, dobavni roki, opisi izdelkov, ipd.) se vam opravi─Źujemo in Vas bomo praviloma ┼íe pred oddajo po┼íiljke o tem obvestili. Prav tako podjetje Aksjom d. o. o. ali druge osebe za napake na strani ne odgovarjajo in jih bodo po svojih zmo┼żnostih v najkraj┼íem mo┼żnem ─Źasu tudi odpravili.

Ponudnik lahko po svoji lastni presoji odpove ali za─Źasno prepre─Źi dostop in uporabo storitev, ki se nahajajo na spletnem mestu zaradi kr┼íenja teh splo┼ínih pogojev ali veljavnih predpisov ali kakr┼ínegakoli drugega ravnanja, za katerega dru┼żba meni, da je nezakonit oziroma ┼íkodljiv do tretjih oseb ali za delovanje storitev.

  1. Odgovornost uporabnika

Uporabnik je dol┼żan uporabljati elektronske storitve v skladu z veljavnimi predpisi in temi splo┼ínimi pogoji. Uporabnik sme uporabljati storitve v svojem imenu in za svoj ra─Źun ter v imenu in za ra─Źun tistih poslovnih subjektov, za katere ima, v skladu z veljavnimi predpisi, pooblastilo ali drugo pravno podlago za tako poslovno povezavo ali predstavljanje oziroma zastopanje.

Uporabnik izrecno sogla┼ía, da uporablja storitve ali katerokoli digitalno vsebino povezano z elektronskim poslovanjem izklju─Źno na lastno odgovornost.

Uporabnik se izrecno obvezuje, da pri uporabi elektronskih storitev ne bo ravnal protipravno ali ogro┼żal informacijske varnosti elektronskih storitev (npr. la┼żno predstavljanje, prenos nezakonitih vsebin, kr┼íitve pravic intelektualne lastnine, nepoobla┼í─Źeno zbiranje osebnih podatkov ali poslovnih skrivnosti, prenos zlonamerne programske opreme, nepoobla┼í─Źeno spreminjanje vsebine, motenje komunikacij v katerikoli smeri ali nepotrebno obremenjevanje elektronskih storitev, poskus la┼żnega predstavljanja in podobno) ali spodbujal tretjih oseb k tak┼ínemu ravnanju.

Uporabnik sogla┼ía, da se bodo katerikoli poslani in potrjeni podatki ali dokumenti, ki so poslani z uporabo elektronskih storitev ┼íteli za popolne in to─Źne.

OBISK  

  1. Obisk in brskanje po spletni strani natasazorc.eternia.si

Uporaba spletnega mesta je omogo─Źena vsem fizi─Źnim in pravnim osebam, pri ─Źemer se za ogled strani ni potrebno registrirati ali prijaviti.

POSTOPEK NAKUPA

  1. Nakup

Na spletni strani so prikazani izdelki med katerimi lahko izbirate. Ob slikah izdelkov so veljavne  cene.  Nakup se izvr┼íi z izborom izdelkov in pla─Źilom prek spletne banke ali s kreditno kartico. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ODDAJ NARO─îILO, odda naro─Źilo. S tem je naro─Źilo potrjeno, izdelki bodo poslani na naro─Źnikov fizi─Źni naslov ali e-po┼ítni naslov v najkraj┼íem mo┼żnem roku. Stro┼íki po┼ítnih storitev v ceni niso zajeti.  ─îe je rok dobave ve─Ź kot 5 delovnih dni, ponudnik o tem obvesti kupca.

Z nakupom se uporabnik strinja, da na podan e-po┼ítni naslov ob─Źasno dobiva reklamna sporo─Źila, od katerih se lahko v vsakem trenutku odjavi s postopkom opisanim v prejeti e-po┼íti. Podatki v na┼íi bazi so varovani v skladu z GDPR.

  1. Oddaja naro─Źila

Bodo─Źi kupec opravi nakup  z vpisom ┼ítevil ┼żelenih artiklov. Pred zaklju─Źkom je potrebno vnesti ┼íe ime in priimek, naslov elektronske po┼íte.

Ko izpolnite obrazec kliknite na gumb ÔÇťODDAJ NARO─îILO”  in s tem zaklju─Źite naro─Źilo.

  1. Tehni─Źna sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naro─Źila

Preden kupec odda naro─Źilo lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naro─Źila. V primeru napa─Źnega vnosa, lahko kupec napake popravi z vnosom  novih podatkov. V kolikor naro─Źila ne ┼żeli oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naro─Źila in tako prekine oddajo in potrditev naro─Źila.

  1. Pla─Źilo

Pla─Źilo izvedete prek svoje spletne banke, za nakazilo uporabite podatke, ki so navedeni na spletni strain po oddaji naro─Źila, ali pa s kreditno kartico. Pla─Źilo po povzetju ni mogo─Źe. Pri pla─Źilu prek elektronske banke bo naro─Źilo odpremljeno, ko ponudnik prejme sredstva na svoj ra─Źun.

  1. Potrditev naro─Źila

Naro─Źilo na spletnem mestu Trgovina je potrjeno, ko kupec pri zaklju─Źevanju naro─Źila s klikom na ┬╗ODDAJ NARO─îILO┬ź odda naro─Źilo.

  1. Preklic naro─Źila

Kupec lahko oddano naro─Źilo prekli─Źe le, ─Źe postopek po┼íiljanja naro─Źenih artiklov ┼íe ni stekel. Mo┼żnost preklica kupec preveri s klicem ali sporo─Źilom na tel.: 041617843

  1. Zavrnitev naro─Źila

Ponudnik lahko v ─Źasu do izdaje obvestila, da je naro─Źilo v obdelavi, naro─Źilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

V kolikor podjetje svojih obveznosti ne more izpolniti, ker blago ni razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev, bo upravitelj o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena pla─Źila.

  1. Dostava in pla─Źilo Naro─Źeno blago bo poslano oziroma dostavljeno na naro─Źnikov naslov po po┼íti. Naro─Źeno blago bo odposlano v najkraj┼íem mo┼żnem ─Źasu, takoj za tem, ko bo ponudnik prejel pla─Źilo na svoj ra─Źun.  (Po┼ítnina se zara─Źunava po veljavnem ceniku Po┼íte Slovenije).
  2. Ra─Źun se izda na trajnem mediju, v pisni obliki, z raz─Źlenjenimi stro┼íki, kupcu pa se ta posreduje hkrati z dostavo blaga ter ra─Źun se dav─Źno potrdi.

REKLAMACIJE in Vra─Źila

  1. Reklamacija

V primeru, da naro─Źen izdelek nima lastnosti in odlik, ki jih je prodajalec izrecno obljubil oziroma je prodajalec odpremil napa─Źen izdelek (v napa─Źni koli─Źini, v napa─Źni barvi, ipd) ali se ti kako druga─Źe razlikujejo od naro─Źila, lahko kupec blago reklamira s pisnim obvestilom, ki ga naslovi na naro─Źni┼íko slu┼żno podjetja. V primeru napa─Źne dobave izdelka mora kupec o tem nemudoma obvestiti prodajalca, ki bo reklamacijo sku┼íal re┼íiti v ─Źim kraj┼íem mo┼żnem ─Źasu.

Kupec mora o reklamaciji pisno obvestiti prodajalca in poslati izdelek na njegov sede┼ż, pri ─Źemer mora natan─Źno opisati napako in navesti reklamacijski zahtevek. Kupec pa mora poleg blaga z vso prilo┼żeno dodatno opremo prilo┼żiti ┼íe kopijo ra─Źuna, ter druge morebitne spremne dokumente. Prodajalec bo na pisno obvestilo odgovoril v roku 8 delovnih dni od prejema obvestila. V kolikor ugotovi, da je zahtevek neupravi─Źen bo o tem obvestil kupca ter mu vrnil artikel na njegove stro┼íke.

Kupec lahko v okviru reklamacijskega zahtevka zahteva popravilo artikla, zni┼żanje kupnine (v sorazmerju z napako), zamenjavo blaga ali pa vra─Źilo kupnine (v tem primeru se kupnina lahko zni┼ża za ─Źas uporabe artikla, vendar najve─Ź za znesek, za kolikor se je artiklu zaradi uporabe zni┼żala tr┼żna vrednost).

  1. Zavrnitev reklamacije

Podjetje Aksjom d. o. o. si pridr┼żuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • ─îe ima blago mehanske po┼íkodbe, ki bi poslab┼íale njegovo uporabnost. ─îe blago ni bilo vrnjeno v originalni embala┼żi;
  • ─îe kupec ne predlo┼żi kopijo ra─Źuna;
  • ─îe je blago poslano na na┼í naslov z odkupnino;
  • ─îe gre za blago v digitalni obliki, za katero je zakonsko predpisano, da je nevra─Źljivo.
  1. Škoda

Prodajalec ob upoštevanju omejitev o razbremenitvi odgovornosti ne odgovarja:

  • Za fizi─Źne okvare, nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ali naklepnega ravnanja kupca (ali tretjih oseb iz sfere kupca), mehanskih po┼íkodbe in okvar v primeru vi┼íje sile ali naravnih nesre─Ź;
  • Za po┼íkodbe, ki so nastale med transportom s strani dostavljavca
  1. Stvarna napaka

Stvarna napaka

Kupec ima vse pravice, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake.

Napaka je stvarna kadar:

  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • Je prodajalec izro─Źil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen ─Źe je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Primernost artikla se preverja glede na obi─Źajno blago enake vrste in ob upo┼ítevanju kakr┼ínihkoli prodajal─Źevih izjav o zna─Źilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z ogla┼íevanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako lahko kupec uveljavi stvarno napako?

Kupec mora podjetje Aksjom d. o. o. o morebitni stvarni napaki, skupaj z natan─Źnim opisom le-te, na lastne stro┼íke obvestiti v zakonsko dolo─Źenem roku in omogo─Źiti pregled artikla. Pravico za uveljavljanje stvarne napake na artiklu natan─Źneje urejajo dolo─Źila zakona o varstvu potro┼ínikov.

Ponudnik mora kupcu izro─Źiti blago in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potro┼ínikov.  Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, ─Źe o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izro─Źeno.

Vra─Źila

Vra─Źila za digitalne izdelke v skladu z veljavno zakonodaj oniso mogo─Źa.

Vra─Źila za ostale izdelke so mo┼żna v skladu z veljavno zakonodajo. Stro┼íke po┼íiljanja nosi kupec.

KON─îNE DOLO─îBE

  1. Mnenja in prito┼żbe uporabnikov

Uporabnik svoja mnenja, povpra┼íevanja, komentarje, prito┼żbe in ugovore naslavlja na sede┼ż dru┼żbe Aksjom d.o.o.  ali na elektronski naslov: natasa@eternia.si. Morebitne prito┼żbe ponudnik re┼íuje prednostno in v duhu dobrega poslovnega sodelovanja. V ta namen bo upravljalec kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne prito┼żbe potrdil, da je prejel njegovo prito┼żbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem ─Źasu obravnave.

  1. Reševanje sporov

V kolikor morebitne spora med uporabnikom storitev in ponudnikom storitev ni mo┼żno re┼íiti sporazumno z metodo re┼íevanja prito┼żb, se spor re┼íi pred pristojnim sodi┼í─Źem.

  1. Podatki o ponudniku

Upravitelj spletne strain www.natasazorc.eternia.si je podjetje Aksjom d. o. o.. Podjetje vpisano v poslovni register pri okro┼żnem sodi┼í─Źu v Ljubljani, dav─Źna ┼ítevilka 75741954  , mati─Źna ┼ítevilka 1244850000.